Det jag tycker om

Jag tycker om att landa med flygplanet och veta att det är sekunder kvar tills man får möta folk man tycker om. Jag tycker om att laga mat tillsammans och hänga i soffan. Jag tycker om att gå promenad ner på stan för att äta en krämbulle och sen gå hem igen. Jag tycker om bra musik och frukost i sängen. Jag tycker om att gå på två dater med samma person på samma dag och jag tycker om att gå till affären för att handla popcorn för att komma hem och inse att man glömt att köpa det som var planerat men istället kommer hem med ingredienser till chokladbollar. Jag tycker om kokos och jag tycker om att kolla på Beck. Jag tycker om att få efterätt och att prata hela nätterna. Jag tycker om känslan av total lycka när tiden står stilla och allt är så perfekt som det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback