Landat i Kuching

Nu har jag äntligen landat i Kuching, Malaysia och allt har gått bra. Resan gick lätt trots sina 25,5 timmar, tror aldrig jag rest så länge. I fredags satt jag i fyra olika plan, det är galet.
Här är det varmt precis som väntat, fuktigt och lite kvavt. Men det är skönt att gå i t-shirt halv evla på kvällen. Det luktar utomlands. Imorgon ska vi ut till en farm o ha lära-känna-dagar med ungdomar från de andra asiatiska organisationerna. Där ska vi sova på madrasser på golvet i två nätter men ikväll och resten av tiden sover vi på ett schysst hotell med internet i lobbyn. Efter farmen väntar ungdomsworkshop och deltagande visst deltagande i vuxenkonferransen.

Nu ska jag sova men nu vet ni iaf att jag mår bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vännen.. i fredags fick jag ett Jag-vill-prata-med-Linda-behov. Men samma stund som jag slog ditt nr kom jag på att du åkt. :( jag som tänkt ringa dig innan. Men nu vet du iaf att jag tänkte/tänker på dig. Ha en bra resa så hörs vi vid jul. Kramar

2008-12-07 @ 22:27:29
Postat av: Emma

indala, utmanad i min bloggis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback