Umbrella

Idag har jag målat jonas föräldrars kökstak med hans mamma, vilken grej! Sen långprommis med Hellan, (jag fick söt rosa thaisjal) underbara syster. Åkte hem o följde med en kaxig rickie på en ridtur för att nu snart vara påväg i säng o bara sova. Jonas åkte på säsongens sista långtävling i golf, 6 days to go. Ibland är det jobbigare än andra gånger att se honom åka.

Jag har lite panik över att sommaren snart är slut, samtidigt som jag precis har kommit fram till att jag ska ha sommar hela hösten. Jag o Jossan letar 3:a (vet du nån som vill hyra ut en till oss?), det är snart dags att dra igång hjärnverksamheten o gå tillbaka till det strukturerade livet som student o fortsätta lägga 15-20 timmar/vecka på unf.

SaraLisaHelenaRickieTimToveJonasJossanEmmaCarroAnnaVickeJohanElin
Vänner är det bästa du har

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag äntligen läst din blogg igen och sett de underbara 90-tals bilderna! (hahaha)

Jag saknar dig redan! puss//Sara

Postat av: Anet

Jag vet! Vi är bäst i världen allihop!

Och en sak som också är bäst.. Det är att du ska bo i Umeå.

2008-08-12 @ 18:34:33
URL: http://anet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback