Summercamp

Svårt att sammanfatta en hel vecka som vanligt, men summercamp har varit fantastiskt. Konceptet var: tält, laga mat med scouter, aktiviteter på dagarna, konserter o häng på kvällarna.

Jag gick omkring som Buddie on duty o såg till att alla fick i sig vatten eftersom solen stekte på rätt bra, jag hade speed friending med 75 deltagare samtidigt som var sjukt lyckat, fick adam tenstas autograf efter hans spelning, körade på en av alla spelningar, tog kort på fjärilar och alla JLmärken jag hittade, hängde med folk i nattcafet, pratade godnattsamtal med babylove varje kväll, kollade att min bror mådde bra o var impad av att jag har en så bra bror, värvade scouter till att bli unf:are, kollade in förhandlingarna o njöt av att alla underbar unfatmosfär och laddade batterierna för i höst. Det är under sånna här veckor som unf är som bäst och jag älskar det.





1. Tältbyn
2. Massa folk
3. Speed friending
4. Mi och Jag
5. Korvätning
6. Min bror o hans kompisar är trötta o sover i mattältet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback