Matt

Om bloggen hade funkat hade jag även skrivit ett långt argt inlägg men nu blir det kort: Någon har snott min cykel, eller rättare sagt, den cykel som inte är min men som ingår i hyran. Jag blir så trött.

Jag har haft en bra dag hemma. Gjort alla måsten o ligger bra till i plugget. Jag har hoppat rep med Elin o blivit pillad i håret (om det var en killkompis som hade pillat mig i håret, hade det varit en annan sak då? (jag hatar att göra skillnad på kön)).

Nu är jag helt matt, känns som jag skrivit ännu en hemtenta men det har jag inte. Det ska bli så skönt att försvinna bort ett tag. In i bubblan där det bara får existera två människor, där jag är en av dom o den bästa jag vet är den andre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback