Livet står inte stilla för att bloggen är död

Ibland krånglar bloggen o jag blir sur för då kan jag inte skriva när jag får impulser. Kanske lika bra eftersom de saker jag hade tänkt skriva om var att jag på en vecka har dödat tre spindlar i det här huset. Nu finns ju den logiska förklaringen att det är vår och varmare men om den inte funnits hade jag anklagat Miss Boström för att tagit med sig en fet spindelmamma med minst två ungar till kollektivet.
Det andra jag skulle skriva om var att det var första april och att jag konsekvent skulle tro att allt alla säger till mig är lögn. Nu är första april över och det verkar inte som jag blivit lurad, men det vet man ju aldrig förrän i efterhand.

Senaste dagarna har varit fyllda av vänner. Söndagsmiddag med klassen och Elin, impulsfika med Johanna, impuls prommenad längs hamnen med Emilia, välplanerat singstar med Cecila, skype med Sara i England och imorgon väntas hopprep med Elin. Så fint. Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner runt mig.

Det är mycket tankar kring vad som ska prioriteras här i livet; relationer, karriär, nuet, framtiden. Ska allt blandas eller finns det vissa saker som är viktigare än andra? Om det finns det, vilka saker i livet är då viktiga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback