Boston - stranger things have happened

Jag är i Boston, under tragsika omständigheter men samtidigt så fantastiskt att få se sin älskade syster igen efter fyra alldeles för långa månader. Det är svårt att förstå hur snabbt saker o ting kan vända. Det blev bestämt att jag o mami skulle till boston o 8 timmar senare satt jag på flyget. Jag är så glad att varken pengar, tid eller avstånd kunde hindra oss från att åka hit.

Vi var uppe i the prudential igår o såg ut över alla lampor, 52 våningar upp. Vi har även kollat in EF o Lisa visar oss runt. Hon har väldigt mycket fina vänner här. Vi har käkat på starbucks o jag känner mig så oamerikaniserad. Jag har typ ingen koll på nåt, tur jag har Lisa hon har koll på allt o jag bara hänger med.

Vi pratar bara engelska, jag menar bara engelska även när det bara är jag, mami o lisa som pratar. Det är coolt men känns konstigt att prata engelska med sin familj. Men så gjorde Lisa ett undantag när vi satt på gräset med hennes kompisar o en kille som hon hänger lite extra med. Så frågade hon mama 'så, vad tycker du om honom?' o mamma svarar helt omedvetet 'yeah, he is good looking!'
haha vi skrattade så vi dog!

Kommentarer
Postat av: jannice

kul o höra att ni har det bra för tillfälle,, jag hörde vad som hänt,har försökt att ringa,,hälsa min älskade Lisa:)puss

2008-04-26 @ 10:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback