SKF, läppstiftet och Goa gubbar!

Jag är framme i Götet. Efter många timmars sömn (på riktigt) på tåget och inte allt för mycket sittsår i rumpan kom jag fram till göteborg. Jag är lite förvirrad över allt som ska fixas med introduktion och flytt men det kommer nog ordna sig snart. Jag har träffat Milli och kollat in vart jag ska bo. Det känns skitbra, imorgon eller tisdag får jag tillgång till rummet. Jag bor hos en fin Elin tillsammans med fyra andra tjejer. Här är det lugnt och tryckt. Elin försöker intala mig att jag inte måste ha kontroll på allt hela tiden. Det är en sanning men en sanning som linda bara blir stressad av. Så nu har jag beräknat och kollat upp hur jag ska cykla imorgon för att hinna med att registrera mig på kåren, betala kåravgift, hämta ut nyckeln för att kl 13.15 gå på introduktionen till Internationellt samarbete och utveckling. Jag tror jag kommer klara det.


En något full men mycket bra vän sa till mig härom natten att jag faktiskt måste leva mitt eget liv. Klok kille!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det kommer gå bra Linda. Jag tror Salam har rätt. Det brukar lösa sig till det bättre. Fastän det är jobbigt att tro på.
Go girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback