Sagan om Doris är slut

I helgen har jag varit på semester i värmland. Jag  har blivit ompysslad av min farmor och umgåtts med min vän Sara! Jag har varit studiemodell, eftersom sara ska bli fotograf, skitroligt. Min farmor är cool, vi satt i vardagsrummet och kollade på idol samtidigt som hon berättade om hur hon som 18åring gifte sig, byggde hus och ett år senare fick barn. Den kvinnan är helt otrolig.

När jag kom hem idag finner jag ett uppklippt lås och ingen Doris. Någon jävel har stulit henne. FAN. Tio år fick vi tillsammans, men bara ett halvår där du hade din välförtjänade identitet.
Doris R.I.P


Kommentarer
Postat av: hellanbellanbingbong a la thai

Hej godis! du har fortf inte gett mig någon adress till gbg än.
PS vi styr begravning för Dorre när jag kommer hem. Puss!

2007-09-19 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback