Coop/hemköp/minihandel

Jag har gått omkring och varit lite fundersam på hur jag ska lösa problemet med att jag inte har nån coop nära mig, bara massa hemköp. Dessutom bor jag på ett berg och alla hemköp ligger längst ned vid backen. Men så idag när jag cyklade från skolan såg jag en frukt- och gröntkravbutik och gissa om jag blev glad, bra priser på svenska/kravodlade varor. Affären ligger dessutom på berget så jag måste inte släpa maten upp för backarna. Detta får kompensera min övergång till hemköp från att inte kunna handla på coop. Länge leve kravmärkt mat och koperativa företag :)

Kommentarer
Postat av: stinalisa

Jag ska säga dig att homebuy är det inget fel på. Min favorit butik, den har faktiskt mest kravodlat i hela falun, så tro inte att coop vinner jämt:)

2007-09-11 @ 10:12:31
Postat av: Anonym

grymt med krav-frukt. jag saknar det,
men mest dig.

2007-09-11 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback