Svullen

Tanzania gör sig påminnt, jag har en svullnad på under armen som kommer från en sorts varböld liknande de jag hade i Tanz. Konstigt. Jag försökte räkna till tio på Swahili idag, jag hade nästan glömt. Om en vecka åker UNF på studieresa till Tanzania och man skulle kunna säga att jag är lite avundsjuk. Skulle vara grymt att göra en comeback!

Idag fick jag veta att jag fick 21.5 av 30 på tentan. Gränsen för vg var 22.5. Jag är nöjd även om det känns lite surt.
Jag har funderat på vad som är värst: att få 1 poäng över G eller 1 poäng under vg?

Kommentarer
Postat av: vidar

Lätt fråga ;)
Minimal insats för maximal utdelning. En poäng över godkänt är lika mycket godkänt på pappret som en poäng under VG....
Men det vet du nog att jag tycker :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback