Vänner, massor med vänner!

Det som för några dagar sedan var en tom helg är nu en helg fylld med trevligt umgänge. Imorgon Sunne och få träffa älskade Sara. Lördag Oslo och kalas hos Emil för att återvända samma natt. Söndag först långfika med Cecila och sedan julmys hos Elin. Me like.

Jag tänkte att min resa till Tanz inte skulle göra så stor skilland för mina kompisar, jag är ju bara en av många, alla andra finns ju kvar hemma. Men riktigt så enkelt är det kanske inte och när jag börjar räkna efter så har jag några ensamma månader framför mig i vår. Elin drar till Sydamerika nov-jan, Helena är redan i Thai och förblir där till augusti. Lisa drar till staterna jan-juni och Sara försvinner antagligen till England feb-maj. Det innebär att jag i februari-maj ska leva ett liv i Sverige utan två av mina tre älskade systrar och min bästa kompis. Inte så hälsosamt. Vem vill vara substitut? Men som tur är så är några grymma tjejer på väg ned till Götet. Jossan, Jossan och Emma. Taggar som få och ser ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback