This is me now

Hej dagboken, en lite resume av livet just nu
Livet börjar få en rutin, eller rättare sagt jag börjar känna igen vissa mönster i vardagen. Känslan över det är mainstream men den bedömningen tror jag ingen annan skulle göra. Jag äter oregelbundet men får alltid i mig näring på nåt sätt, ett exempel är julfika till middag hos elin i söndags. Jag flänger runt och samlar på tågbiljetter. Var i örebro över dagen i onsdags för internationella utskottetmöte, årets effektivaste 1.5 timme! Vi har fått ett nybyggt bibliotek precis vid min skola - älska - (som jag nu måste börja säga eftersom jag fick veta av min moster att uttrycket 'me like' kommer från starwars vilket jag inte hade någon aning om(vet, jag är efter) men eftersom starwars är det jag är minst intresserad av på denna jord så får jag nog ge upp det uttrycket) fräscha lokaler, fantastiska fåtöljer som man kan sitta i alla olika ställningar i och skön stämning. Det är vårat haaak! Jag är egentligen trött på att äta mackor till lunch men vad gör man när man inte vill äta ute och de bara finns micros på skolan? Jag har sett på ännu ett avsnitt av bonde söker från med cecilia och varit och simmat med den andra cecilia. Livet är en fest och i helgen ska jag gå ut o dansa för första gången sedan jag flyttade hit. Beslutet är taget och jag flyttar till Tuve med tre fanatiska brudar i januari. VI taggar! (vill någon hyra mitt rum i masthugget?) Jag längtar hem till jul, familj och häst. Den uppmärksamme och samhällsorienterade noterade att rubriken på inlägget är samma som på Amy Diamonds debutplatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback