Saknad

Jag saknar (vill ha):

  • Anonymitet
  • Blåbärssoppa
  • Chokladkaka 200 gram
  • Dansa, skaka rumpa till r?n?b (nej, jag skakar inte rumpa, inte ens på afrikanskt vis)
  • Europa
  • Falukorv och makaroner
  • Gå barfota i gräset
  • Hamburgare från Max med vitlöksdressing
  • Internet på min dator
  • Jordgubbar
  • KONGRESSEN
  • Lägenhet i Göteborg
  • Mjölk som inte smakar rökt ren
  • Nätter som aldrig tar slut
  • Onyttigt fika
  • Prison Break
  • Queenie, Roberta och andra hästar
  • Rent kranvatten
  • Svenska kompisar
  • Tindra
  • Universitetskompisarna
  • Värdefullskänslan
  • X2000 från Arlanda till Tväråbäck
  • Ytterlår (renskav och potatismos)
  • Zuleikatårta
  • Årstider
  • Äta äpplen med skal
  • Övrigt: min familj
 

Jag saknar inte (det har jag redan):

  • Avocado
  • Barn som är söta
  • Caring people
  • Daladalaträngsel
  • Eldade sopor
  • Fina grannar
  • Godis i lösvikt
  • Hälsningsfraser
  • Ivriga män
  • Jobb i sommar
  • Korsord
  • Lovetalk
  • Mango, Messmör, Morötter
  • Nutidslevande
  • Ovanliga upplevelser
  • Prisvärd frukt
  • Qvinnor som sliter
  • Råttor
  • Solroskärnor
  • Tidtabellsstress
  • Utbyte av kulturer
  • Värme och solsken
  •  X (ex)
  • Yvigt hår
  •  Zebror
  • Åkommor
  • Äcklig luft
  • Ödlor
  



***
vägkarta
***

Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag saknar: Dig! Vem ska leda alla lekar när ryssarna kommer? Skönt att du fick antibiotika - ibland måste man ta hjälp av sjukvården och medicin, även om man är en Stålkvinna ; )

2007-05-10 @ 19:19:59
Postat av: Anonym

Har läst din blogg några gånger nu. Allvarligt, du gnäller i mer än i hälften av inläggen. Varför åker du inte hem om det är så hemskt. Det kan väl knappast ha kommit som en chock att det skulle bli någon slags kulturkrock..?
Sluta förpesta nätet med gnäll, skriv något spännande istället. Alternativt lägg av och maila din familj och dina vänner direkt istället.

2007-05-10 @ 22:40:48
Postat av: emil

det är alltid lustigt med såna här kommentarer. läste om att folk gårut på nätet bara för att vara elaka på bloggar för de gick igång på det. spännande.

2007-05-12 @ 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback