Internationell sexualitet

Jag vill jobba internationellt med ungdomsfrågor där fokus ligger på relationer och sex. När jag var i Vietnam insåg jag hur viktigt det är med att ungdomar får rätt information och vilken brist det är på det i många länder runt om i världen. Sedan dess har jag velat jobba med denna typ av internationell utveckling. Här i Tanzania har jag blivit än mer övertygad om hur stort behovet är. Idag när jag satt utanför rektorns kontor och väntade bläddrade jag igenom en ungdomstidning kallad "Fema". Den är riktad till unga killar och får stöd av svenska Sida.


snoppl?ngd
En vanlig syn i KP men ovanlig här i Tanzania!

kondom
Kondomreklam

Det finns hopp!


***
Sårsalva
***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback