Antibiotika

Nu har min chef Gunnar overtalat mig att ga till sjukhuset vilket jag gjorde. Jag och Anna har pratat mycket om att man inte ska gora en hona av en fjader. Vilket jag uppenbarligen inte gjort eftersom jag vagrat gora en hona av ett uppenbart problem medan jag samtigt gjorde en jattestor grej av att behova ga till sjukhuset nar det inte alls var sa arligt. Doktorn varken klamde eller rorde mig det minsta utan gav mig bara antibiotika. Sa om nagra dagar ska jag val vara bra igen.

Vem ar du anonyme som fragar om jag gjort ett AIDS-test? Svaret pa fragan ar nej, har funderat pa det men det kanns ovart eftersom det anda inte bildas nagra antikroppar i blodet forran efter tre mander efter smittotillfallet.


***
Liggunderlag
***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback