Nairobi

En stor stad men massor av manniskor. Hoga byggnader, massor av banker och shoppinggator, snabbgmatstallen och ett hektiskt tempo. Skillnaden mot Dar ar stor, som Elias sa "Dar-es-Salaam ar som en stor by medan Nairobi ar en stad" Kontrasten jamfort med centret i Uganda ar markant. Det ar fantastiskt att fa vara med Anna och Trizah igen. Om en vecka sitter jag pa flyget pa vag hem. Det kanns overkligt.

Imorgon ska vi ha utvardering med Elias och Per om hela var volontartid och sen ska vi ut o skaka rumpa en sista gang tillsammans.

P.s Jag har nagon sorts lympfkortelinflamation i min ena armhala alternativt annu en varbold. Mamma jag behover inte forklara smartan, ni andra kan fa forestalla er.

Kommentarer
Postat av: hellan

vi sakande dig på midsommar!

2007-06-24 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback