Lyxliv

Jag är i Sverige, fattar ni?!?
Efter massa förseningar, tjafs om övervikt och lite magknip kom vi äntligen iväg. Jag blir orolig och stressad varje gång jag reser, helst när jag är själv. Jag springer mellan gaterna och får istället vänta 30 min på att de ska börja boarda. Denna stress är dryg men kanske är det den som får mig att alltid hinna med alla flyg. Undra hur mycket jag måste resa innan jag lär mig att det alltid orndar sig.

Sedan jag landade 00.15 har jag levt lyxliv på Rest and fly på arlanda vilket innebär: druckit vatten ur kranen, duschat en varm dusch, sovit under ett tjockt varmt täcke med sköna lakan, ätit ostmacka med grovt bröd och pratat svenska vid incheckningen. Är det nu jag kommer börja uppskatta de små sakerna i livet?

Idag får man sitta gratis vid Internet på Arlanda, det passar mig utmärkt eftersom jag ska vara här i några timmar till. Jag hade önskat solsken i Stockholm så jag hade kunnat gå på en promenix och lukta på Sverige. Kvinnan vid incheckningsdisken här på arlanda lät mig ha 12 kilos övervikt och jag har köpt en kanelbulle, en yoghurt och ett grönt äpple med skal. Det är lilla julafton och allt det bästa händer mig!

Kommentarer
Postat av: cecilia

åh jag skulle ju åkt dit och hängt med dig ju! på måndag åker jag till gbg igen, hoppas att våra blommor överlevt när jag varit borta. kom dit snart, tårta is the shit :)

2007-07-01 @ 01:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback