Hemma är alltid bäst!

Jag är hemma i Tväråbäck, total lycka.
Jag fick det bästa mottagandet på flygplatsen; mina tre favorit systrar, mina två mammor, en pappa och en bästa kompis. Jag tror aldrig förr jag gråtit av lycka...

När jag kom till Tvb gick jag barfota på gräsmattan, sprang fram och pussade mitt lönnträd som har vuxit om mig (!) och sen drack jag mjölk direkt ur mjölkpaketet. Jag uppskattar det lilla. Vi åt sommarmiddag tillsammans med ryssarna som bott här en vecka, ägghalvor, köttbullar, champinjoner, sallad (även lite bönor som mamma köpt så jag skulle känna mig allt för bortkommen). Vi drack godtemplardricka och jag fick kladdkaka med grädde och jordgubbar till efterrätt. Det kunde inte varit bättre. Sedan gick jag Lisa och Sara på ryssdisco och avslutade kvällen med tjejsnack i stugan, precis som på gamla tider.

Tindra har tolv valpar som ser ut som råttor, jag åt fil till frukost och snart ska jag äta varmkorv till lunch.

Om min blogg de senaste fem månaderna handlat om mina äventyr i Tanzania så finns det risk att de kommande fem månaderna kommer handla om den extraordinära vardagen som jag uppskattar. Kanske är det tråkigt och vanligt för dig men för mig är den helt fantastisk!

image207
Just här satt jag på Heathrow i november 2002 efter att ha kommit från Uganda med UNF. Då var jag ett lite nervrak eftersom planet var två timmar försenat och jag ville bara hem till min pojkvän Rickie

image210
Solsken klockan 23.00 påväg till Arlanda. Det är lycka när det har varit kolsvar efter klockan 19 de senaste sju månaderna

image209
Ännu mera lycka på Arlanda: Äpple, kanelbulle och yoghurt!!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Trots att du varit med om så mycket, är du samma gamla Linda och det är jag så tacksam för! Välkommen hem! P o K!

2007-07-01 @ 15:31:32
Postat av: stinalisa

ååh.. det ska bli så kul att träffa dig!!
jag längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback