Känslokaos

417 jävla kronor till facket varje månad när jag är i Tanzania. Jag som inte ens kommer ha någon lön.

JAG HATAR VÅRAN JÄVLA REGERING OCH ALLT VAD DET INNEBÄR ATT VARA STOR.
FÖRSÄKRINGAR, PENSION, RÄKNINGAR OCH ANSVAR.

Jag hatar även alla jävla multinationella företag, folk som är egositsiska och osolidariska, george bush och alla som säger att han egentligen inte har så mycket makt och migsjälv för att jag inte sätter mig in mer, kämpar mer mot orättvisor och inte är tillräckligt politiskt korrekt för att jag ska vara nöjd.

Jag skulle kunna gråta över det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte tänka sig att du går ur facket medan du är i Tanzania? Du kan ju alltid bli medlem igen sen...

2007-01-17 @ 20:51:05
Postat av: Kamilla

Oops. Postade för snabbt. Det var jag som skrev.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback