Hat

Jag går hos en kroppsbalaserare och har gjort det i många år. (bl.a. därav mitt avstånd från cocacola, miccromat, mobiltelefoner m.m.) I början av december sa hon att jag hade hathål på min aura som skulle läkas om sju veckor, på den sjunde veckan skulle jag börja hata något väldigt intensivt. Jag är nu inne på min sjunde vecka. Jag känner dock inget extra hat denna vecka, utan jag har gjort det under hela perioden. (eg från den dagen vi byttre regering) men framför allt senaste två månaderna. Att hata är jobbigt, inget jag mår bra av och jag kan inte vända det till något konstruktivt. Inte än.

Idag har vi sett på grammisgalan. Jag hann under de två timmarna hata ett antal saker.
- Dregen för att han i presentationen för årets kvinnliga artist använde orden kvinna, puma och ligg i samma mening, alla likställda med kvinnor.
- In flames m.fl. för att dom var äckligt pinsamma när de gjorde sitt tacktal, jävla superi!
- Skattepengarna jag betalar säkert används för att det ska serveras alkohol på den där jälva galan(och alla andra tillfällen då Sverige bjuder på sprit)
- Bert Karlsson för att han är ett slajm
- Carina Berg för att hon sa att om man inte hade bröst så skulle man visa upp sina vackra ben. Aaaaah! Jag har ingen distans till sånt här alls.
- Och vin luktar äckligt.




Det enda på hela galan som var bra, det var Darin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback