blötsnö

Välkommen till härnösand! Det här kommer vara min livs lyxigaste tid som student.
Jag har eget enkelrum med internet, toa och dusch. frokust serveras utan för dörren, lunch i huset brevid. Middag äter vi på en restaurang, sida betalar. Jag har fri tillgång till gym, simhall, datasal, tv-rum, kvällsfika och en hel hög med härligt trevliga människor.

Väderts välkomnande var inte det bästa, jag irrade runt och letade mig tillslut fram till både åhlens och sidahusen. Innan det hann jag gå in i en man och missade en snöhög eftersom jag inte såg något.
 
blöt   blötsnö
Det snöade vågrätt och jag blev vit. Smink kan aldrig vara bra, lägg märke till snöklumparna i mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är välkommen till UNF Härnösand. :)

2007-01-16 @ 08:53:12
Postat av: Lisa

du är snygg och jag saknar dig!

2007-01-16 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback