Rakt på sak

Det här känns rätt vulgärt att publicera här, men se det som något "symboliskt"

Igår pratade jag och mina tjejkompisar här i Härnösand om sex. Vi pratade om mycket om press, dominans och kvinnors och mäns olika syn på sex. Någon sa att det fanns killar som inte fattar att tjejer inte får orgasm om man bara kör fram och tillbaka. Och vi kom fram till att det flesta problemen handlar om okunskap och krav/förväntningar. Men det konstiga med allt det här är att jag inte träffat (diskuterat sex med) en enda kille som seriöst tror att det bara är att köra fram och tillbaka. Alla jag känner är väl medvetna om att det krävs mer än så. Sen är det olika vilken kunskapsnivå killarna har om hur dessa andra sätt kan gå till.

Spontana tankar:
1.  Alla killar vettiga
2. Vi tror att det finns fler killar som inte vet, än det finns i verkligheten
3. Det finns killar (läs äldre killar) som inte vet bättre
4. jag umgås bara med vettiga killar
5. Killar blir vettiga av att umgås med mig

Jag tror på alternativ två och fyra.

Kommentarer
Postat av: sexperten

men det finns också tjejer som får spel och inte klarar av att kolla killen i ögonen om han inte får orgasm. för alla tjejer tror att det hör till. Men alla killar får det inte jätteenkelt. Själv kan jag hålla på i år och dar i bland utan att få, och ändå kan jag ha helt fantastiskt sex.

2007-02-08 @ 15:20:37
Postat av: Anna-Carin

Jag tror stenhårt på 5:an för du är Linda och är så bra!

2007-03-07 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback