Den där doften

Jag är framme. Den är en speciell doft som möter mig när jag kliver in i flygplansbyggnaden, någon sorts exotisk svett. Den är välbekant och jag tänker genast tillbaka på Uganda för 5 år sedan. Det är varmt, inget snack om saken men jag ska inte klaga. Det enda som är jobbigt är att det inte finns någonstans att fly, framförallt när man sover.

Vi kommer bo i ett hus tillsammns med Moses och Trizah. De verkar schyssta och jag tror vi kommer bli ett bra team. Det är ett kaos av alla intryck som råder i mitt huvud men det känns fantastiskt att vara här.

Som det verkar just nu kommer jag inte ha så bra internettillgång som jag trott. Jag ska gå och köpa ett telefonkort nu och sedan äta mat.

Over and out /Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback