Kastades in i baktiden för en minut eller två

Kivuri ringde här omdagen. Konstig känsla av att höra hans röst så nära när jag vet att han är så längt bort. Men skönt att veta att han har det bra iaf. Jag har varit hemma en månad fast det känns som mycket längre. Jag saknar frukten och mama i garden som serverade mig lunch i flera månader. Jag saknar Trizah och hennes ömmande nyp i armen när man får henne att skratta. Och jag saknar Annas förstående miner och blickar när det var hon och jag mot all kultur som finns.

I fredags var jag på fest och träffade grabbarna från gymnasiet. Efter utgång och lite electrodance for vi till statiol och köpte glass grädde och bananer och firade Samme som fyllde 21 år! Spontant och gott.

I helgen är jag hundvakt och Rickie har äntligen kommit hit. Jag har gjort hälften av min tid här i tvb för den här sommaren och tiden går alltid för fort. Vart är solen? Jag har ännu inte badat i snårtjärn och om det inte blir varmt i vattnet snart så kommer detta bli min första sommar utan bad i den sjön. En vecka kvar på jobbet, sen arbetsveckan med fs i dalarna, en vecka hemma i tvb och sen är augusti slut och jag ska flytta igen. Vart ska jag bo?

Alla säger att det ordnar sig, att jag inte ska stressa över livet, låta tiden utvisa och göra det bästa av varje stund. Men det är sannerligen lättare sagt än gjort, but Im trying.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Inte bada om det inte är varmt? Vilket snack! Vuxenpoäng nu när du är badkruka! Det är inte ens jag!!!

2007-08-08 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback