Det kostar en kram

Idag har jag besiktat familjens bil, den gick igenom felfritt. Bra jobbat Linda, Vuxenpoäng till dig. Jag åkte till ordenshuset i stan och gick fram till de nyktra alkoholisterna och frågade om jag fick parkera min bil där. En av dem vräkte ur sig att det kostade en kram. Glad ihågen gick jag fram och gav hon en kram, och kvar stog fem förvånade gubbar och sa att jag gärna fick komma tillbaka och parkera där fler gånger. Sen lunchade jag med en mycket efterlängtad Sara. Vi provade glasögon och satt i hennes nyckelpigebil och pratade om värdsliga saker. Hon är en helt fantastisk människa.
När jag kom hem gjorde vi en sats saft till och sedan såg jag på idol 2005 med min syster Tove.

Idag har jag oxå hunnit klippa mig.
image218    image219
Före                                                                                     Efter

Kommentarer
Postat av: Hull

Classy! Men du borde se gladare ut ? det blev ju bra! ;)

Postat av: Helena

gorgeous sister. Dock maste jag halla med foregande skribent. Varfor ser du ut som att du salt smoret och tappat penganra? Upp med humoret tokis

2007-08-30 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback