Arbetsveckan

Här sitter jag i dalarna på arbetsveckan med FS. I flera år har jag längtat efter att få åka på arbetsveckan, det lät ju så coolt på kongresserna att FS får åka på arbetsvecka, och nu är jag här! Jag håller på att ta på mig en massa uppdrag och ser verkligen fram emot att få lägga ned två år av mitt liv och ge tillbaka av allt UNF gett mig genom åren. Vi är en bra grupp människor som har schyssta diskussioner (om än lite långdragna).

Jag försöker att inte fokusera på det som händer efter arbetsveckan i mitt privata liv, jag har massor att göra, folk att träffa och grejer att fixa inför flytten. Men just nu ska jag bara vara här och koppla bort allt som inte heter FS, utskott och hur vi ska  bli 10 000 medlemmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback