Safari

Så var jag en safarierfarenhet rikare. Efter många om och men och strul med pengar, personliga relationer och okunskap om vad som är sant och falskt kom vi oss iväg på en underbar safari. Vi fick se allt utom lejon men istället dök en liten leopard upp tio minuter från parkgrindarna. Att se djur i sin riktiga miljö är något speciellt och det är värt att betala för att få uppleva det på riktigt. Cirkus och djurpark kan slänga sig i väggen

image142
Antiloper i massor fanns det.

image148
Mäktigaste djuret - inget att leka med när dom blir arga

image147
Denna skapelse är något utöver det vanliga, ränderna är helt galna

image144
Bufflar i lera, mumma.

image145
Om jag skulle vara ett djur i nästa liv, då skulle jag vara giraff
(som kompensation för att jag är så kort i det här livet)


image146
Flodhästarna var svåra att se, de låg bara i vattnet men vi hade tur

image143
En babian kom gående längs vägen när vi var påväg hem

Kommentarer
Postat av: Desirée

Vad härligt ni verkar ha haft det. Trots allt. Betala i förskott? Hur dum får man bli ; )

2007-04-16 @ 18:19:11
Postat av: helena

haahha sjukt mycket afrika!!

2007-04-17 @ 14:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback