Bildtajm

När man bor här så glömmer man att ta kort på det vardagliga, det jag ser varje dag och inte förvånas över. När min familj var här fick jag ser Dar es Salaam ur ens turist kameralins. Här har ni ett smakprov:

skyskrapor
Dar es Salaams "skyskrapor" taget från färjan över till Kipepeo

gatan
Min gata

?dla
Jag lever i harmoni med mitt favorithusdjur ödlorna.

toa
En av våra toaletter i huset, den som alltid funkar med eller utan vatten i huset

frukost
En fantastisk frukost jag åt med min familj på mitt vardagsrumsgolv

dalla
Varje dag åker jag i mer eller mindre stabila och mer eller mindre fullproppade dalladallas


kkoo
Inne i Kariakoo kan man finna det mesta..

kkoofisk
...t.ex. fisk i massor!

apelsin
De är sjukt snabba på att skala apelsiner, jämt och perfekt
husbygge
Ett husbygge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback