70-års kalas

I helgen har jag varit på kalas i Karlstad hos min Farfar som fyllt 70 år. Farmor hade bakat 14 sorters kakor och det säger allt om henne. Hon är bäst på alla sätt och vis.

kakor
Här är beviset

MIn farfar blev rörd och började gråta när vi sjöng för honom. Då var han söt. Jag hade målat på en tröja åt honom.
farfar
Min farfar heter Sture

Vi är jämngamla och ses var trejde år. Det är trisst men attans var roligt vi har när vi väl ses. Det tog 20 minuter att ta kort för vi skrattade konstant.
kusiner
Linda, Lisa, Jannice och Daniel.
Alla mina kusiner är långa, även min syster. Det gör inget.


Min bror och mitt kusinbarn. Hon är den sötaste, hon gick omkring och sa att hon älskade alla.
Fleicia och tim
Tim och Felica

Jag har även fått en till kusin. Laia 16/9 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback