Kulturernas helg

Oj vilken kulturell människa jag är, inte nog med att jag läser om kulturer dagarna i ända och läst klart min tredje monografi i helgen. Lördagen tillbringade jag på Wendelsberg och såg på två teatrar, var på en gaybar som är en egen kultur i sig och idag har jag varit på världshistoriska kulturmuseet. Bra jobbat.

Jag kan inte låta bli att njuta lite av våra ministrar. Vilken bra och representativ regering vi har! Tv-licens, svart arbetskraft, skattefusk och allmänna lögner. Tur att det är våra skattepengar som ska betala Borelius avgång. Hon verkar ju ha bidragit med sin del av skatten i alla fall! Jag tror Leijonborg är nöjd över att fokuset flyttats bort från honom.


Jag har tappat bort mon magkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback