Geologen Maja och Frankfürt!

Bloggar jag om helt ovettiga ochointressanta saker?


Kvällens blogginlägg handlar om när jag och min klasskompis Maja satt på en bänk och väntade o på en försenad buss. Hon berättade att hon tyckte att det var tråkigt att vi troligast inte skulle få vara med om någon geologisk händelse. Lösning på detta är att några offrar sig för någon jordbävning, istid eller något annat spännande. Hon tycker även att de enda sättet som är häftiga att dö på är om man dör i samband med en lavin eller en glaciär. Hon är inte bara lite konstig och tjejgänget jag hängt med hela kvällen är enormt trevligt. Vi ska åka till frankfürt i november.


 

Kommentarer
Postat av: emil

jag åker till frankfurt imorgon. fast det kanske inte är samma ställe? iaf så hoppar jag på en buss och tar den till strasbourg så snabbt jag bara kan. :) inget frankfurt för mig inte.

Postat av: Anet

Jag har tänkt mycket i banorna om döden nu igen, helst nu när jag slutat snusa. En av grejerna jag kommit fram till är att det vore ballt att sitta i ett flygplan i luften när jorden går under på grund av en helmaxad jordbävning.

2006-10-21 @ 12:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback