Ett liv på ett papper

Om åtta sidor har jag läst ut min fjärde monografi, jag är så stolt!
Den är mycket bra och jag tänkte jag skulle dela med mig av vad den handlar om:
"Travestis" är män i Brasilien som klär sig som kvinnor, använder kvinnonamn, äter hormoner från 12 års ålder, sprutar in fem liter industisilikon i rumpa, lår och bröst. De är homosexuella och säljer sex. De har gjort ett aktivt val som travesti och trivs. De är accepterade av samhället, till skillnad från "vanliga" homosexuella.
TV4:a har nollrasism vecka och jag har bara en sak att säga. Älska mer och hata mindre.


Idag har jag ritat upp mitt liv på ett A4. Det sitter i hallen och är ett konstverk som kommer säljas för miljoner den dagen jag är död och har räddat världen!

Kommentarer
Postat av: helena

go save the world sister:)

2006-10-25 @ 00:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback