UNF

Igår innan jag skulle somna tänke jag för första gången i mitt liv "Jag hatar unf". Idag när jag har lite perspektiv vet jag att det inte är unf jag hatar, jag kommer aldrig kunna hata unf. Men jag hatar att hamna  mittemellan, att alltid vara den som försöker göra rätt. Jag gjorde bort mig igår, bröt ett löfte, jävligt onödigt och konsekvenserna blev för stora för att jag skulle palla det. Fast egentligen från första början handlar allt om att jag försöker vara en rättvis ledare med 15 ungar som snackar skit om varandra och inte är lojala, varken mot mig eller unf. Tur att jag har en helt underbar styrelse. Tack för att ni finns.

Dagens fråga (eller kanske årets eller livets) Hur kan man medvetet välja att vara svag i sina beslut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback