Pussel

Allt bara faller på plats. Helt plötsligt har jag bokat en klipptid och bankmöte på 10 miuter. Förberedelserna inför ds-mötet är snart fixat och det är avslutning med vår förening på söndag. Jag måste få lite ordning på kidsen. Majmånaden är lugn och under kontroll. Nu börjar ikapptagningen av alla vänner jag inte hunnit vara med senaste månaden. Vem vill vara först på tur? Dessutom har jag shoppingförbud, det är roligt. Kul att utmana sigssjälv även om de flesta tycker jag är knäpp. Men jag ska ha uppehåll när jag ska till Stockholm och Göteborg :)

Idag har jag ridit i skolskenet kl 08.30, det var så underbart. Det är vår på riktigt and i like it.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vadå shoppingförbud - är du galen! Måste snart "ta in dej" för en rejäl omgång. /Tant BJ

2006-05-24 @ 05:39:38
Postat av: Birgitta

Shoppingförbud - är du komplett galen? Måste nog snart "ta in dej" för en rejäl omprogrammering. (Fast egentligen borde jag kanske härmas...) /Tant BJ

2006-05-24 @ 05:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback