Sportlov!!!

Vilket sportlov, vilket underbart sportlov.
UNF läger i tärnaby med 60 kidz och 20 ledare. Aktiv från 07.30 till 01.00. Sex timmars sömn på en luftmadrass, kroppen är sliten. Jag är fortfarande inte helt återställd. Men det har lugnt varit värt all tid jag lagt ned på det. Schyssta backar även om det var isigt, fin väder (dock var det mer än kallt uppe på toppen) och vacker utsikt.

Kidzen skötte sig bra, inga sjukhusbesök, inga bråk eller hem skickningar. Deltgarna var roliga och mina kidz är bäst. I love you guys. Sista kvällen var jag DJ, så jävla roligt. Jag kände mig asball när jag stod där uppe med hörlurarna, men jag är kanske inte bäst i världen på att mixa. Jag har inte kommit så långt i karriären. Men jag var för peppad på att dansa så jag hade svårt att koncentrerar mig. Klart bäst på hela lägret var iaf ledarna. Grymmaste ledargänget. Jonte och Morgan, sjukt stabila och roliga. Stina och Ola, ÅH jag älskar att umgås med dom, och jag saknar dom redan.
Hoppar

Här hoppar en okänd, Jonte, Stina, Morgan och Ola från ett stup ;)

Linda, Ola och Stina

Bästaste bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback