DÅM

Omvald ordförande i distriktet och det känns tråkigt att lämna allt om några månader. Jag har ofrat så mycket tid på Västerbotten och vi har verkligen fått det att fungera och när det är som roligast så drar jag, smart. Jag hittade igen en tröja i Skellefteå som varit borta i 1 år, det var schysst. För övrigt så var DÅM-helgen schysst. Kidsen verkade gilla det, så även det 6 timmar långa årsmötet :)

(folk säger att jag är bra på att byta ämne)
Det är jobbigt att känna att jag inte räcker till, alla vill ha mig. Visserligen bättre så än att vara ensam men jag vill så mycket och alla vill så mycket med mig. Det finns så himla mycket bra musik, allt utom Lena PH. Igår lyssnade jag på System of a down och bone thugs n harmony. Det var länge sen. Utöver det är jag lite smått förvirrad. Och jag är både spänd och lite oroad över hur min framtid ska bli. Jag har aldrig lämnat allt jag har och bara dragit nån gång. Det har jag velat göra länge men om några månader ska det bli av på rikt. Dessutom är Rickie en hur fin vän som helst.

Kommentarer
Postat av: Viktor

:(

2006-03-27 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback