Tillägnas..

Jag har inte kunnat blogga de senaste dagarna, vilket visserligen har varit behövligt men vad gör man när tekniken sviker? Solen har skinit men det är ändå varit några jobbiga dagar. Tack o lov verkar det vara över.

Jag måste bara ägna det här blogginlägget till världens bästa Cecilia! www.cinderella.blogg.se Vilken kvinna! Jag frågade om hon kunde göra mig en tjänst, besöka ryska ambassaden i Stockholm och innan jag visste ordet av hade denna driftiga kvinna kollat upp hur hon ska kunna ta sig dit med buss och vilka öppettider deras kontor har. Jag skulle förmodligen gjort samma sak, planerande som vi är. Men jag blir så glad när jag inser att det finns fler organiserade kvinnor på den här jorden. Därför tillägnas detta blogginlägg mig och Cecilia bar för att vi har så bra framförhållning. Tack emil för att du fört oss till varandra ;)

Kommentarer
Postat av: cecilia

bockar och bugar :) upp till kamp för framförhållningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback