Packa

Packandet fortsätter och stressen börjar lägga sig, det kommer gå bra, tack o lov att jag är organiserande!
5 banankartonger är fyllda, alla ska till mamma o pappa för vidare förvaring och det syns knappt att jag rensat. Varför äger jag så mycket saker? Idag har jag slängt 30 FRIDA tidningar, usch det tar emot. Det är ju trots allt dom som guidat mig i flera år,där jag lärt mig allt jag kan om kändisar och sex! Allt har sin tid. Nu är jag ltie stuck in traffic, vet inte vad jag ska fortsätta med och hur jag ska packa. Vet inte hur när och var jag ska ta ned mina grejer. Suck. Tur att Lisa är peppad på att hjälpa mig.

Däremot har jag fått tillbaka hostan som följt mig till o från det senaste året. Idag när jag var inne på ett kontor för att prata om mitt internetabbonemang fick jag springa ut därifrån gråtandes och dricka vatten tills det lagt sig. Inga halstabletter hjälper. Det är phettjobbigt

Peace

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hur ofta hjälper egentligen halstabletter mot hosta...?

Postat av: stina

har du kollat om du har mycoplasma? det boder du.. du pussade juh faktikst mig i tärnaby.. puss psus!

2006-07-31 @ 10:44:23
URL: http://stinalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback