Mindre bra, Bäst och Bäst

I Fredag blev jag stoppad av polisen. Jag hade inga lysen bak, fick blåsa men de sa inget om det faktum att jag körde alldels alldeles för fort. Jag slapp böter för lysen om jag lovade att fixa det och sen så åkte dom. Jag skulle hata mig själv om jag blev av med körkortet. Jag kan inte leva utan körkort!

I Söndags tävlade jag hästhoppning, 80 cm och 1 meter; två klasser och jag vann båda. Jag har den bästa hästen och jag är inte så tokig jag själv heller! Två års ridande och där var resultatet, det känns såå bra!

I Måndags plockade och snoppade jag, Lisa och Sara 12 liter jordgubbar, galet. Det ääär sommar!!

Roberta
Här är den vackra hästen Roberta! Min (nästan) Stjärna!



Kommentarer
Postat av: Maya

Så sjukt underbar . Jag tar den bilden . =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback