PK

Fan, jag är så jääävla korkad. Nu har jag bokat en biljett på sas.se fast fel tid så jag kan inte använda den och eftersom den är bokad med ungdom standby så går den inte att varken avboka eller omboka. (Nu vill jag använda könsord men jag är pk så det blir inge av)
Resan till Stockholm imorgon kanske kommer bli betydligt dyrare än beräknat. Jag är ganska arg på migsjälv nu.

För övrigt var jag mycket PiK igår, Politiskt inKorrekt. Jag såg American Idol och gubben är ju pinsam på rikt. Jag hatar honom. Han är elak fast det inte är befogat.

Måndag och tisdag har jag umgåtts med Jossan och Anna. Det har varit väldigt trevligt att skvallra och köra en update.

Nu ska jag äta lite melon och avocado!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback