Hanson

Här om natten drömde jag om Hanson. Underbaraste popbandet Hanson. Dom var hemma hos oss, det var i nutid och jag berättade för Zac att jag varit kär i honom då när jag var tio och han var elva. Han var ju bara ett år äldre och möjligheten att vi skulle vara ihop fanns ju. Vi skulle byta nummer och han hade en likdan mobil som mig, och eftersom han precis som mig hade en safe guard på mobilen såg jag detta telefonnummersbyte som "meant to bee". Någonstans där vaknade jag för att inse att detta bara var en dröm och hann tänka "det här var ju precis som förr, då jag var liten och vaknade precis när jag fått autograferna av ace of base." Jag somnade om i hopp om att fortsätta drömma och vaknade en timme senare. Den morgonen låg jag i misär och lyssnade på Hanson i en timme.


Hanson
Om det är nån som vill påstå att Zac, minstingen inte är söt så är jag beredd att ta fighten


Cause even if we can't be together
We'll be friends now and forever
And I swear that I'll be there come what may...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback