Avsked

Den här två veckorna har varit konstiga. Jag har sagt hejdå till en himla massa människor och inte förrän igår började det kännas jobbigt. Jag åker imorgon. Jag kommer inte träffa höstens underbara folk på jättelänge.

Men jag har hunnit med att äta god middag hos Elin och dött i hennes säng, sett på min tredje muiskal med Emilia, vart på fest och ute och dansat med Ola, Hanna och Anders och åkte ett antal vänder med grejer till Cecilia. Igår blev jag bjuden på finmiddag i socialantropologisk anda och jag har dom bästa klasstjejerna. SÅ söta!

lindamaja

Linda och Maja. Min bästa och roligaste tagen-i-ett-ögonblick-bilden

vi

Linda, Lina, Maja och jag. Jag kommer sakna er men som vi sa igår:
Vi ses om en graviditet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback