Urkult

Jag har många gånger sagt att jag inte trivs på festivaler. Folk i min omgivning säger att det beror på att jag bara varit på dåliga festivaler. Nu vet jag vad det beror på. På "vanliga" festivaler som Storsjöyran och Pite dansar o ler super folk mer än dom ser på musik. På Urkult var de flesta där för att dom har ett engagemang. Världsmusik och allmänt alternativt folk gjorde att jag trivdes. Om hela samhället skulle ha samma filosofi som på urkult skulle det inte finnas några krig, destruktiva och nedvärderande ideal och alla människor skulle i praktiken vara lika mycket värda. Me Like!


Urkultgänget

Gänget: Ellen, Sylvie, Annelie, Kamilla, Sara, Emilia och Amanda


Urkult folk

Eldnatten, massor med folk

Urkult brand

Eldnatten, brinnande människor

Clowner utan gränser

Clowner utan gränser. Så bra!!

Urkult afrika

Nåt coolt afrikanskt band




Kommentarer
Postat av: Kamilla

Wow. Vad bra bilder du lyckades få på Eldnatten...

2006-08-15 @ 03:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback