Bättre och Bättre

HallelujaMoment. Karln jag bor hos har gett mig en tv, rakt framför sängen. Nu är jag inte lika ensam längre. Idol 2006 - here I come. OCH en kvinna har sovit över hos honom och har torkat och städat hela spisen och diskbänken. Tack för det. Trots allt kanske jag blir kvar här hela hösten. Dock fortfarande inget internet och jag känner mig lite ensam. Jag låter bli att uppmärksamma att det är lördag idag och intalar migsjälv att det är okej att sitta hemma hela kvällen och inte göra nånting.

Idag har jag gått vilse när jag skulle hitta till Avenyn, tur att jag hittade en man med Frölunda Hockeytröja som kunde visa mig vägen. Alla som är göteborgare borde ha en tröja där det står GÖTEBORGARE - Jag kan visa dig vägen. Annars är ju göteborg en ganska turisttät stad så man vet ju aldrig vem man kan stöta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback