Tväråbäcksbygden

Bo billigt 30 min från stan, det är parollen. På söndag är det familjedag i Tväråbäck och visning av lediga hus och lägenheter. Här kan ni se ett av de finaste husen om jag får säga det själv. Har spenderat mängder med timmar där.
Både absolut och relativt sett är det stort mediapårdag idag för Tväråbäck. Pappa har blivit intervjuad av VK idag, västerbottensnytt berättade kort om projektet igår, expressen har en notis om det, metro likaså. Dessan blev uppringd av Lotta Brome i P4 extra (4.45 in) idag och Kristina Ulvkrona var med i P4 västerbotten (1 min in) imorse. Jag kan ju inte vara annat än stolt både över mediadelen och över att ha vuxit upp i en by som ligger så mycket i framkant!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Men TACK söta du!!! (För det där med huset mest ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback