Svacka

Jag har varit i en svacka men inte insett det förrän nu när jag tagit mig ur den.
Jag gissar att saker som orsakade svackan var
  • Många dagars intensiva jobb och lite vila
  • Omotiverad och skadat självförtroende
  • En dryg hund
  • För lite tid med Patrik
  • För långt till mina vänner
  • Den lagrade energin håller på ta slut efter en lång vinter
Jag gissar att saker som gjorde att jag tog mig ur svackan var
  • Kickade igång med tre träningspass på tre dagar
  • Fina stunder med Lejba i skogen
  • En jönköpingshelg med fina medlemmar
  • Sara som flyttat ned
  • Flera roliga aktiviteter och goda middagar med Patrik
  • Vårsol och vårvärme
  • Funderande på vad som verkligen ger mig energi och försök till att göra mer av dessa saker istället för att bara vila/hänga så fort jag är ledig.
Om ni inte redan visste det så är livet en fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback