Några dagar i uppsala

Kom till Uppsala i onsdags. Tränade Flex på Friskis&Svettis med Jonas och Martin, hängde i Patriks soffa och somna gott. Ägnade torsdagen åt diverse UNF-jobb och en springtur med Lejben 40 min rakt ut i skogen utan riktig riktning. Träffade Anja över en etiopisk injera och såg mästerkock på tv4 play. Jag har trott på Sigrid och Patrik på Josefine, nu är de båda i final. Igår jobbade jag lite mer från soffan, har aldrig haft så få ohanterade mail/puckar/att-göra-saker som igår, bra uppstryt Lindy! Lek med Diesal i hundhagen i Flogsta och prommis med Robert och Himla i solskenet. Kånkade hem 12 kg hundmat och åkte mot stan för att käka Indiskt med Patrik. Hemskt trevlig kväll, snackade om vilken förälder vi är lik och kom från till att vi fått sidor från båda. Surprise!
Sånna här dagar älskar jag mitt flexibla jobb, inga kontorstider och ingen placeringsort. Tar ledigt när det behövs när jag ska jobba helg. Jag gör som jag vill så länge jag gör världen lite mer nykter varje dag. Nu är jag på väg till Jönköping för att delta på DÅM 1 av 3 för den här våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback