Uppsalabubblan

För andra helgen i rad åker jag till Uppsala och bor här fre-sön. Går in i nån sorts bubbla och kopplar bort omvärlden. Skönt men inte hållbart i längden. Idag har jag därför pratat med både Emma och mamma samt hängt lite på facebook mellan uppsatsskrivande och skilda världar.
Livet här lär bli vardag så småningom men jag vet att jag kommer känna mig som hemma även här. Om bara Lejba kan sluta bry sig om katten. Har ju faktiskt väldigt mycket kompisar här i Uppsala som jag skulle kunna hänga med lite lättare och lite oftare. Dags att ta vara på det.
Imorgon kl 15.00 ska jag skicka in uppsatsen. Så fantastiskt jävla skönt ska det bli att vara klar. Sen ska jag ta ut en kandidatexamen i genusvetenskap. Bara en sån sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback