Mål med 2012

Här kommer mål med 2012 av blandad karaktär utan inbördes ordning

  • Göra mig själv lycklig
  • Springa tjejmilen på under 55 minuter
  • Gå två hundkurser med Lejba
  • Se till så att UNF:s projekt Ett bra uteliv får en hejdundrandes start
  • Åka på en stadsweekend, till Island och valfri solig ort
  • Se de tre sista Star Wars-filmerna
  • Stå för ett gott ledarskap i UNF
  • Ge mig själv mango, avokado och mörk choklad när jag vill
  • Få en kandidatexamen i genusvetenskap
  • Fortsätta källsortera och återgå till att köpa mer ekologiskt
  • Få tre ansiktsbehandlingar
  • Kontakta och träffa åtta inspirerande och starka kvinnor över en bit mat
  • Fräscha upp min lägenhet med enkla billiga förändringar
  • Vara en god vän, flickvän och medmänniska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback